Meny Stäng

Medlemsansökan

Här kan ni ansöka om medlemskap hos oss i Hyllie Företagsgrupp. Vill ni veta mer om oss ber vi er att klicka här! Det går även bra att lägga ett mejl till oss på info@hylliefg.se.

Integritetspolicy & GDPR
Det är viktigt för oss att du som medlem är införstådd med vår Integritetspolicy inför medlemskapet. Därför ber vi er att läsa igenom vår Integritetspolicy för att se hur vi använder era uppgifter.

Medlemsavgift

  • För momspliktiga företag, organisationer, föreningar och stiftelser är årsavgiften 950 kr och denna består i sin tur av:
    – 200 kr i årsavgift (ej avdragsgill),
    – en avdragsgill serviceavgift på 600 kr (exkl. moms),
    – samt moms, 150 kr.
  • För icke momspliktiga (ideella föreningar/organisationer) är medlemsavgiften endast 500 kr/år och är då ej avdragsgill.

Övriga avgifter

Inträdesavgift för ny medlem
För nya medlemmar tillkommer även en inträdesavgift (engångsavgift) på 200 kr (ej avdragsgill).

Fakturaavgift
Har ni ej möjlighet att ta emot fakturor via e-post tillkommer även en fakturaavgift på 29 kr.

Avslut av medlemskap

Medlemskapet i Hyllie Företagsgrupp löper på och faktureras i början på varje år. Utträde ur föreningen sker vid utgången av det räkenskapsår under vilket medlem sagt upp sig till utträdde. I korthet innebär det att om ni redan betalat er medlemsavgift för innevarande år avslutas medlemskapet vid årets avslut.

Kontakta oss om ni vill avsluta ditt medlemskap eller har andra frågor. Titta gärna på våra stadgar för mer information kring medlemskap.

Formulär medlemsansökan

Nedan hittar ni formulär för medlemsansökan. Förutom formuläret behöver vi att ni även delge oss er e-postadress för användning till våra e-postutskick som går via tjänsten MailChimp. Detta gör ni genom att klicka på länken ”MailChimp” i formuläret nedan. Har ni flera e-postadresser ni vill lägga in görs detta genom att trycka på länken på nytt.

  • Inom vilken branch/-er finns ni?
  • Här anger ni om det finns någon specifik fakturadress.
  • Här anger ni eventuella referensuppgifter som behöver finnas med på fakturan. Vi sätter annars kontaktpersonen som referens.
  • Har ni endast möjlighet att ta emot pappersfakturor utgår en avgift på 29 kr.
  • Vill ni vara fler kontaktpersoner anges detta nedan i fältet under meddelande.
  • För att säkerställa att vi följer GDPR behöver ni även ange er e-postadress direkt till vårt formulär för utskick via tjänsten MailChimp. Vi ber er därför att fylla in formuläret avseende MailChimp som hittas HÄR!
  • Här kan ni ange annan övrig information, till exempel om ni vill vara fler kontaktpersoner, eventuella uppgifter som behöver vara med på fakturan eller om ni vill att fler på företaget/organisationen skall få våra utskick utan att för den skull vara kontaktpersoner.
  • Vid pappersfaktura tillkommer en fakturaavgift på 29 kr.
  •  
Powered by weForms